|
kalastuskauppa
|
| Lähettäjä |
Viesti |
kalastaja
Tuntematon vierailija
|
kalastuskauppa
kiva asua klaukkalassa..... meillä on järvi melkein keskellä kylää. sinne on kiva lähteä kalastamaan ja sieltä on noussut ihan kivasti kalaa mutta klaukkalan kaupoista ei kyllä löydy kunnolla harrastusvälineitä kalastukseen. tarjoustalon kalastuspuoli on tän kesän ollut aivan sekaisin tarjouksia näkyy lehdessä mutta tavarat löytyy sitten rullakoista pitkin käytäviä. kiitos tarjoustalon todella huonosta tarjonnasta; kannattaa mennä citymarkettiin... mutta sieltä onkin poistettu koko tarjonta ja lyöty hyllyyn muuta "urheiluvälinettä" eipä kannata mennä klaukkalan kauppoihin ostamaan mitään kalastusvälineitä kun ei täältä mitään löydä eikä ole tarjontaa....
|
|
| 09.07.2010 08:15 |
|
 |
Magnus
Laukkakynsi

Ryhmä: Sisäpiirissä
Tila:
Maine: 0
|
RE: kalastuskauppa
Kirkonkylän urheilukaupalla (torin vieressä) on hyvät valikoimat
|
|
| 09.07.2010 09:33 |
|
 |
kalastaja
Tuntematon vierailija
|
se on vähän tylsää lähteä kantamaan euroja muualle.... mutta hyvä kuitenkin että jossain päin kuntaa löytyy kunnon kalastustarvikeliike
|
|
| 09.07.2010 09:46 |
|
 |
Reko
Aktiivista keskustelua huhtikuusta 08

Tila:
|
Törmäsin samaan ongelmaan ihan vaan mato-onkien kanssa...
Reko Lamminluoto
|
|
| 09.07.2010 21:58 |
|
 |
Jaloviina
Tuntematon vierailija
|
Törmäsin samaan ongelmaan ihan vaan mato-onkien kanssa...
Mihis päin niitten mato-onkien kanssa kannattais sitten suunnata täällä, jos nyt sattuu ne ensin jostain kaupasta saamaan?
|
|
| 13.07.2010 23:57 |
|
 |
Reko
Aktiivista keskustelua huhtikuusta 08

Tila:
|
Käytiin pojan kanssa Vihtijärvellä aloittelemassa, mutta Myllykosken ulkoilureitin varrella on todella hyviä paikkoja matoa uittaa = sinne vielä pitää mennä.
Joku parempi kalamies kertokoon muita paikkoja
Reko Lamminluoto
|
|
| 14.07.2010 09:46 |
|
 |
kalastaja
Tuntematon vierailija
|
kyllä mä menisin ihan tuohon valkjärveen.. siellä on kuitenkin ihan kohtalaisen hyvä kalakanta.itse kyllä olen siinä jo pikkupojasta asti kalastanut enkä vieläkään ole siihen kyllästynyt.
|
|
| 18.07.2010 15:16 |
|
 |
Kalastajatar
Tuntematon vierailija
|
|
| 20.07.2010 11:37 |
|
 |
toinen kalastaja
Tuntematon vierailija
|
Onkos tuosta muuta kalaa saatavilla kuin affenta? Ja mun veneeseen mahtuu kyllä ongelle muitakin =)
|
|
| 22.07.2010 08:35 |
|
 |
Apu Nahasapeemapetilon
Kainosormi

Tila:
|
tarjoustalon kalastuspuoli on tän kesän ollut aivan sekaisin tarjouksia näkyy lehdessä mutta tavarat löytyy sitten rullakoista pitkin käytäviä.
Tarjoustalot kaipaavat tosiaan usein kunnon organisointia, ei pelkästään täällä Klaukkalassa. Tavarat on pitkin poikin ja hintatietoja ei usein löydä mistään. Jos aikaa on, niin voi tietysti aina haalia mieleisiä tavaroita ja mennä kassalle kyselemään jokaisen tuotteen hintaa ja muita tietoja. Sellainen myyntiä hidastava toiminta saattaisi nopeasti johtaa asioiden järkeistämiseen ja helpompaan itsepalveluun.
Petikon iso Tarjoustalo on näihin muihin verrattuna ollut selkeästi paremmin organisoitu ainakin niillä harvoilla kerroilla, kun olen siellä ohi mennessä käynyt.
Taitaa olla kyseessä vähän sama asia kuin noiden Citymarkettienkin kanssa. Hämmästyttää kovasti miten erilailla niitäkin hoidetaan, millainen ero tuotteiden saatavuudessa ja tuoreudessa on ja miten erihintaisia ne samat tuotteet ovat muutaman kilometrin päässä toisistaan olevissa sittareissa. Omakohtainen vertailu Klaukkalan ja Myyrmäen välillä esimerkiksi on hyvin valaiseva kokemus.
|
|
| 22.07.2010 22:45 |
|
 |